Όλες οι παραγγελίες προϊόντων δεν επιστρέφονται αν έχουν ανοιχτεί.
Η καταστροφή της συσκευασίας του προϊόντος κατά την παράδοση στον πελάτη δεν είναι ευθύνη της εταιρείας, αλλά των μεταφορικών εταιρειών/περιόδου μεταφοράς, επομένως δεν επιτρέπονται επιστροφές ή ανταλλαγές.
Είναι ευθύνη του πελάτη να ελέγξει τα προϊόντα κατά την παράδοση. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να παρέχει λύσεις για κατεστραμμένα ή ελλατωματικά προϊόντα, αλλά όχι για κατεστραμμένη συσκευασία προϊόντων, καθώς αυτό δεν διακόπτει τη χρήση του πραγματικού προϊόντος.
Για ελλατωματικά προιοντα :
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει:
- η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 4 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής
- το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
- να είναι συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από όλες τις ετικέτες του
- το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απ. Λιανικής , Φόρμα Παραγγελίας κ.ο.κ)
Ακύρωση Παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, πριν την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί, συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.
Η διαδικασία ακύρωσης παραγγελίας πραγματοποιείται είτε τηλεφωνικώς στο , είτε με email | Eyelashlandbypeny@outlook.com
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
Από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές. Ενημερωθείτε εδώ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας Ενημερωθείτε σχετικά εδώ